רכשתם טיסה מיעד אחד ליעד אחר עם עצירת ביניים בדרך.
מה עושים במקרה ויש עיכוב בטיסה הגורם לפספוס של טיסה ההמשך?
הנה טיפ שיכול לעזור.
הטיפ מובא בעקבות פוסט שפרסמה נירית רם-און בקבוצת הטיולים בפייסבוק "חול זה כאן".
במקרה הנדון, חל עיכוב של 5 שעות בטיסה מבנגקוק לאיסטנבול, כשהיה ברור כי הנוסעים יפספסו את טיסת ההמשך מאיסטנבול לתל אביב.
עיצת-זהב שקיבלו מסוכנת הנסיעות שלהם:
להתעקש לקבל לכל נוסע 2 כרטיסי עליה למטוס (בורדינג-פאס) כבר בנקודת המוצא, אחד לטיסה הראשונה ואחד לטיסת ההמשך,
כלומר: כבר בעלייה למטוס בבנגקוק לקבל מושב במטוס גם לטיסה מאוחרת יותר שיוצאת מאיסטנבול לתל אביב, כדי לא להגיע לקונקשיין ולהיתקע ללא טיסה.
שימו לב – הטיפ הזה רלוונטי במידה ומדובר על כירטוס אחד לשתי הטיסות, ולא 2 טיסות שנרכשו כל אחת בנפרד. כאשר מכרטסים כרטיס אחד לכל המסלול, חברת התעופה אחראית לתת פתרון לכל מסלול הטיסה.
לא תמיד הפתרון שהיא מוצאת הוא מיידי ולעיתים הנוסעים עלולים למצוא את עצמם מבלים שעות בשדה התעופה עד שיוצאת הטיסה הבאה (במידה ויש בה מקום).
לסיכום:
טיולים בחו"ל מזמנים לנו לעתים אתגרים אותם צריך לפתור בזמן אמת. צריך לדעת לשמור על קור רוח ועל יכולת לפתור את העניין בצורה הטובה ביותר עבורכם.